עיצוב קמפיין מיתוגי עבור הספארי החדש שעובר לנגב אשר יפנה לקהלי יעד רבים כמו ילדים והורים, תיירים וחובבי בעלי חיים, כלומר קהלי יעד רחבים ככול הניתן.
פתרון:
פרויקט ספארי הנגב הוא מותג ופרסום שנעשה בו שימוש בצבעים חומים וירוקים ובתמונות של חיות על מנת ליצור חוויה ויזואלית. המטרה של הפרויקט היא לקדם את הנגב כיעד תיירותי ולהציג את הטבע והחיות הייחודיות שנמצאות בספארי הנגב. הפרויקט כולל לוגו, כרזות חיצוניות ודף נחיתה ייחודיים על מנת ליצור תחושה של טבע וחוויה טבעית לכלל המשפחה.